Marketingová a mediálna kampaň pre portál komparz.tv – Erik Hudák
Erik Hudák
Bakalářská práce
Marketingová a mediálna kampaň pre portál komparz.tv
Marketingová a mediální kampaň pro portál komparz.tv
Anotace:
Bakalařská práce se zabývá návrhem marketingové a mediální kampaně pro portál Komparz.tv, který spojuje profesionální a amatérské herce, agentury a filmové štáby. Cílem práce je zvýšit povědomí o portálu, návštěvnost stránky a počet registrovaných uživatelů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako marketing, marketingová komunikace či propagace a jejich aplikace v prostředí komparhu …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the design of a marketing and media campaign for the Komparz.tv portal, which connects professional and amateur actors, agencies, and film crews. The goal of the thesis is to increase awareness of the portal, website traffic, and the number of registered users. In the theoretical part, basic concepts such as marketing, marketing communication, or promotion are explained …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej a mediálnej kampane pre portál Komparz.tv, ktorý spája profesionálnych a amatérskych hercov, agentúry a filmové štáby. Cieľom práce je zvýšiť povedomie o portáli, návštevnosť stránky a počet registrovaných používateľov. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy ako marketing, marketingová komunikácia či propagácia a ich aplikácia v prostredí …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
- Oponent: Peter Červinka, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.