Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí – Bc. Vladimír Špringl
Bc. Vladimír Špringl
Master's thesis
Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí
Choosing an optimal online marketing strategy for a social media environment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku tvorby a optimalizaci marketingové strategie na sociálních sítích včetně vhodné aplikace brandové strategie. Cílem diplomové práce je porozumění hlavních online marketingových kanálů a nástrojů se zaměřením na sociální sítě. Ty jsou v průběhu práce popsány detailně tak, aby bylo pochopeno jejich postavení v rámci internetu. Jako nejrelevantnější sociální …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the issues of creation and optimalization of marketing strategy on social sites including an application of branding. The goal of this thesis is to understand the most important online marketing channels and tools with main focus on social sites. These sites are described in detail in the thesis to understand their status on the internet. As the most relevant social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPRINGL, Vladimír. \textit{Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0o94qj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Špringl, Vladimír. Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights