Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí – Bc. Vladimír Špringl
Bc. Vladimír Špringl
Diplomová práce
Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí
Choosing an optimal online marketing strategy for a social media environment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku tvorby a optimalizaci marketingové strategie na sociálních sítích včetně vhodné aplikace brandové strategie. Cílem diplomové práce je porozumění hlavních online marketingových kanálů a nástrojů se zaměřením na sociální sítě. Ty jsou v průběhu práce popsány detailně tak, aby bylo pochopeno jejich postavení v rámci internetu. Jako nejrelevantnější sociální …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issues of creation and optimalization of marketing strategy on social sites including an application of branding. The goal of this thesis is to understand the most important online marketing channels and tools with main focus on social sites. These sites are described in detail in the thesis to understand their status on the internet. As the most relevant social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špringl, Vladimír. Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček
Název
Vložil
Vloženo
Práva