Bc. Ondřej Novák
Master's thesis
Reklama jako obraz kultury
Advertising as an image of culture
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Reklama jako obraz kultury se zabývá odlišností reklam v jednotlivých zemích světa. Na základě komparace vybraných reklam na konkrétní produkty se pokouší objasnit vztah reklamy a kultury konkrétní kulturní oblasti. V teoretické části práce se autor zabývá marketingem a popisuje jednotlivé marketingové nástroje. Charakterizuje reklamu jako nástroj marketingové komunikace, objasňuje …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the diversity of advertisements in individual countries of the world. Based on the comparison of selected ads this diploma thesis clarifies the relationship between advertising and culture of a specific cultural area. In the theoretical part of the thesis the autor deals with marketing and describes individual marketing tools. He characterizes advertising as a tool of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rplnj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama jako obraz kultury
Uliana Baliasnikova