Přínosy storytellingu ve výuce sociálních a humanitárních pracovníků – Michaela Minarčíková
Michaela Minarčíková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Přínosy storytellingu ve výuce sociálních a humanitárních pracovníků
Anotace:
Cílem této absolventské práce popsat základě na kompilace odborných zdrojů a provedené analýzy potřebnosti popsat, jaké přínosy má koncept storytellingu v přípravě sociálních a humanitárních pracovníků na profesi. Přínosem práce je souhrnný přehled o přínosech storytellingu a zapojení lidí se zkušeností do výuky, čímž přispívá k propojení teorie s praxí.Abstract:
The aim of this graduation thesis is to describe, based on a compilation of professional sources and a needs analysis conducted, the advantages of the concept of Storytelling in the preparation of social and humanitarian workers for the profession. The contribution of the thesis is a summary overview of the benefits of Storytelling and the involvement of people with experience in teaching, thus contributing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.caritas-vos.cz/th/xuh22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Šotolová
- Oponent: PhDr. Jiří Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální a humanitární práce
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Raising awareness about a topic, not a project: Ethics of NGO-journalists field trip collaborations in covering humanitarian emergencies with the focus on migration
Jana KARASOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová