Analýza konkurence na trhu spotřební elektroniky – Lada Glosmanová
Lada Glosmanová
Diplomová práce
Analýza konkurence na trhu spotřební elektroniky
Competition Analysis on the Consumer Electronics Market
Anotace:
Cílem práce je analýza konkurenčních prodejen se spotřební elektronikou z pohledu běžného zákazníka. Výzkum probíhal formou mystery shoppingu. Výběrový soubor tvořily prodejny v okolí 10 km od Elektra Müller s totožnou velikostí a nabídkou sortimentu. Analytickou část tvoří výsledky výzkumu doplněné grafy. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro prodejnu.Abstract:
The aim of thesis is analysis of competitive electronics stores from the perspective of ordinary customer. The research was conducted through mystery shopping. The sample consisted of stores with identical size and range of goods within 10 km from Elektro Müller. The analytical part of the research results is supplemented by graphs. In conclusion there are presented suggestions and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Adam Kondělka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
Michaela Setinská -
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Adéla Kerlinová -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou
Simon Lavrenťjev -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT