Analiza kompozycji marketingowej wybranych zabytków industrialnych na obszarze polsko-czeskiego pogranicza – Bc. Krzysztof Matusik
Bc. Krzysztof Matusik
Bachelor's thesis
Analiza kompozycji marketingowej wybranych zabytków industrialnych na obszarze polsko-czeskiego pogranicza
The marketing mix analysis of the selected industrial monuments in the area of the Polish-Czech borderland
Abstract:
This thesis deals with technical monuments which located mainly in the Czech Republic and in Poland, especially on the territory of the Czech-Polish borderland. A substantial part of thesis includes the marketing mix analysis of one selected monument in the Czech Republic and one monument in Poland. Monuments were presented and subsequently was stated how it was the process of transition from the industrial …moreAbstract:
Tato práce se zabývá technickými památkami nacházejícími se především v České republice a v Polsku, obzvláště na území česko-polského pohraničí. Podstatná část práce zahrnuje analýzu marketingového mixu vybrané jedné památky v Česku a jedné památky v Polsku. Památky byly představeny a následně bylo uvedeno, jakým způsobem probíhal u každé z nich proces přechodu z industriálního objektu na turistickou …more
Language used: Polish
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gnqmg/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Michal Przybylski
- Reader: Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATUSIK, Krzysztof. \textit{Analiza kompozycji marketingowej wybranych zabytków industrialnych na obszarze polsko-czeskiego pogranicza}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0ojkfr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Polish with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová