Analiza kompozycji marketingowej wybranych zabytków industrialnych na obszarze polsko-czeskiego pogranicza – Bc. Krzysztof Matusik
Bc. Krzysztof Matusik
Bakalářská práce
Analiza kompozycji marketingowej wybranych zabytków industrialnych na obszarze polsko-czeskiego pogranicza
The marketing mix analysis of the selected industrial monuments in the area of the Polish-Czech borderland
Abstract:
This thesis deals with technical monuments which located mainly in the Czech Republic and in Poland, especially on the territory of the Czech-Polish borderland. A substantial part of thesis includes the marketing mix analysis of one selected monument in the Czech Republic and one monument in Poland. Monuments were presented and subsequently was stated how it was the process of transition from the industrial …víceAbstract:
Tato práce se zabývá technickými památkami nacházejícími se především v České republice a v Polsku, obzvláště na území česko-polského pohraničí. Podstatná část práce zahrnuje analýzu marketingového mixu vybrané jedné památky v Česku a jedné památky v Polsku. Památky byly představeny a následně bylo uvedeno, jakým způsobem probíhal u každé z nich proces přechodu z industriálního objektu na turistickou …více
Jazyk práce: polština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gnqmg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michal Przybylski
- Oponent: Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUSIK, Krzysztof. \textit{Analiza kompozycji marketingowej wybranych zabytków industrialnych na obszarze polsko-czeskiego pogranicza}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ojkfr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová