SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu – Bc. Tomáš Vytopil
Bc. Tomáš Vytopil
Master's thesis
SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu
SEO Analysis and Optimization for Chosen E-shop
Anotácia:
V diplomové práce se zabývám SEO analýzou a optimalizací vybraného e-shopu. Cílem bylo popsat a analyzovat současný stav z hlediska SEO ve vybraném e-shopu a vytvořit projekt SEO kampaně pro vybraný e-shop. Poté byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Pro zpracování analýz byly využity placené analytické nástroje. Návrhy na optimalizaci vybraného e-shopu z hlediska SEO vychází z …viacAbstract:
In my master thesis I deal with SEO analysis and optimization for chosen e-shop. The aim was to describe and analyze the current state in terms of SEO in the chosen e-shop and create an SEO campaign project for the chosen e-shop. Then project was underwent cost, time and risk analysis. For processing analyses were used paid analysis tools. Proposals for optimizing chosen e-shop in terms of SEO are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vytopil, Tomáš. SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing firem
Michal Voldán -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Digitální marketing firem
Pavel Pechar -
Návrh optimalizace struktury e-shopu
Ondřej Šeliga -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Projekt SEO kampaně vybraného e-shopu
Anna Vágnerová