Nikola Straková

Bakalářská práce

Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

Influencer as a Tool of Marketing Communications of a Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na používání influencerů jako účinného nástroje marketingové komunikace značky. Cílem bylo zjistit, jaké mají uživatelé sociální sítě Instagram povědomí o značce Myprotein především díky influencerům, a jestli značka tento styl marketingu využívá dostatečně efektivně. Ujasnění a rozšíření teoretických znalostí v dané oblasti pomohlo při následném vyhodnocování online …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of influencers as an effective toll for brand marketing communication. The aim was to find out how Instagram users are aware of the Myprotein brand with the help of influencers and if the brand uses this style of marketing effectively enough. Clarification and extension of theoretical knowledge in the topic helped in the subsequent evaluation of the online quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Straková, Nikola. Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe