Dominika Pyszková

Bakalářská práce

Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů

Implementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou influencer marketingu, konkrétně její implementací do komunikace značky na trhu sirupů. Cílem práce je nejen zjistit, jakým způsobem lze influencer marketing zakomponovat do komunikace značky, ale také jak její cílová skupina influencery vnímá. V první části jsou popsány východiska online marketingové komunikace, ve které jsou mimo jiné zahrnuty kapitoly …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of influencer marketing, specifically its implementation in brand communication in the syrup market. The aim of the thesis is not only to find out how influencer marketing can be incorporated into brand communication, but also how its target group perceives influencers. The first part describes the basics of online marketing communication, which includes, among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Petr Lůžek
  • Oponent: Michaela Musilová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace