Nikola Straková

Bachelor's thesis

Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

Influencer as a Tool of Marketing Communications of a Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na používání influencerů jako účinného nástroje marketingové komunikace značky. Cílem bylo zjistit, jaké mají uživatelé sociální sítě Instagram povědomí o značce Myprotein především díky influencerům, a jestli značka tento styl marketingu využívá dostatečně efektivně. Ujasnění a rozšíření teoretických znalostí v dané oblasti pomohlo při následném vyhodnocování online …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of influencers as an effective toll for brand marketing communication. The aim was to find out how Instagram users are aware of the Myprotein brand with the help of influencers and if the brand uses this style of marketing effectively enough. Clarification and extension of theoretical knowledge in the topic helped in the subsequent evaluation of the online quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Straková, Nikola. Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe