Mgr. Jan LAUTNER

Diplomová práce

Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího

Effectiveness of a visual contact between the seller and purchaser.
Anotace:
Nároky na efektivitu oslovování zákazníků v místě prodeje rostou. Vizuální prostředky používané k tomuto účelu se neustále zdokonalují a zákazníci se ani tomuto druhu marketingového působení nebrání tolik, jako mediální reklamě. Mnoho společností se vydává cestou od vlastních POS materiálů až k vzorkovnám, ve kterých zákazník najde požadovaný sortiment přehledně a logicky uspořádaný.
Abstract:
The requirements for the effective addressing of customers in the point of sale are growing. The visual means used for this purpose become are permanently improving and the customers do not resist such sort of a marketing activity as much as the media advertising. Many companies set out for the way from own POS materials up to sample rooms, in which the customer will find the required assortment arranged …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor: 2773

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LAUTNER, Jan. Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace