Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti. – Bc. Ivana HORKÁ
Bc. Ivana HORKÁ
Master's thesis
Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti.
Název práce anglicky: Attitudes to education and learning in adulthood.
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl srovnat postoje ke vzdělávání a učení u tří věkových skupin dospělosti ve městě Brně. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice a vymezení pojmů vzdělání, vzdělávání, učení a celoživotní vzdělávání a učení. Představuje dospělost, motivaci i možné překážky ve vzdělávání …viacAbstract:
This study has the target to compare the attitudes towards education and learning within three adult age groups in the city of Brno. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of terms such as upbringing, education, learning and lifelong education and learning. The personality of the adult, motivation and likely obstacles to education and learning are examined. The empirical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Zverejniť od: 24. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Naděžda Špatenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÁ, Ivana. Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Kritika odkouzlení přírody a alternativní pohled na ni v dílech J. R. R. Tolkiena a C. S. Lewise
Veronika Šimková -
Postoje a zkušenosti českých učitelů s konceptem blended learning
Natálie MIKOLÁŠOVÁ -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Motivace a bariéry seniora při vstupu do počítačového kurzu
Lucie Filipiová -
Motivace a bariéry celoživotního vzdělávání matek dětí předškolního věku
Barbora HUDEČKOVÁ -
Motivace dospělých k dalšímu formálnímu vzdělávání při zaměstnání
Zuzana TYLŠAROVÁ -
Motivace nezaměstnaných k dalšímu vzdělávání
Eva VYORALOVÁ -
Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání
Jana KOVAŘÍKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva