Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti. – Bc. Ivana HORKÁ
Bc. Ivana HORKÁ
Diplomová práce
Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti.
Název práce anglicky: Attitudes to education and learning in adulthood.
Anotace:
Diplomová práce má za cíl srovnat postoje ke vzdělávání a učení u tří věkových skupin dospělosti ve městě Brně. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice a vymezení pojmů vzdělání, vzdělávání, učení a celoživotní vzdělávání a učení. Představuje dospělost, motivaci i možné překážky ve vzdělávání a učení v dospělosti. Zabývá se postoji dospělých ke vzdělávání a učení, poukazuje na změny …víceAbstract:
This study has the target to compare the attitudes towards education and learning within three adult age groups in the city of Brno. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of terms such as upbringing, education, learning and lifelong education and learning. The personality of the adult, motivation and likely obstacles to education and learning are examined. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Zveřejnit od: 24. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Naděžda Špatenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÁ, Ivana. Postoje ke vzdělávání a učení v průběhu dospělosti.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Kritika odkouzlení přírody a alternativní pohled na ni v dílech J. R. R. Tolkiena a C. S. Lewise
Veronika Šimková -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Motivace a bariéry seniora při vstupu do počítačového kurzu
Lucie Filipiová -
Motivace a bariéry celoživotního vzdělávání matek dětí předškolního věku
Barbora HUDEČKOVÁ -
Motivace dospělých k dalšímu formálnímu vzdělávání při zaměstnání
Zuzana TYLŠAROVÁ -
Motivace nezaměstnaných k dalšímu vzdělávání
Eva VYORALOVÁ -
Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání
Jana KOVAŘÍKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva