Marketingový přístup vybraných webových portálů s potravinářským zbožím na českém trhu – Adéla Grusserová
Adéla Grusserová
Diplomová práce
Marketingový přístup vybraných webových portálů s potravinářským zbožím na českém trhu
Analysis of a marketing approach of selected e-shops providing food on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce Analýza marketingového přístupu vybraných webových portálů s potravinami na českém trhu má za cíl prověřit a vyhodnotit kvalitu zákaznických služeb poskytovaných vybranými e-shopy s potravinami. Kvalita je posuzována a měřena za pomoci mystery metod výzkumu trhu. Po e-mailové komunikaci s jednotlivými zákaznickými centry byl proveden i samotný nákup zboží na těchto webových portálech …víceAbstract:
The final thesis Analysis of a marketing approach of selected e-shops providing food on the Czech market aims to examine and evaluate the quality of customer service provided by selected food e-shops. The quality is assessed and measured by specific mystery market research methods. After execution of the e-mail communication with each customer center, the purchase of certain goods on these e-shops …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39510
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Anastasiia Sydorovska -
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Simona Fedorková -
On-line nakupování potravin na českém trhu
Eva Rosenbergová -
Dopad pandemie Covid 19 na on-line nákup potravin na českém trhu
Tereza Veselá -
Sustainability transitions, policy-making and circular economy: a study on the effectiveness of the European and Dutch policy-mixes aimed at implementing a circular economy in the Dutch agro-food and construction industries.
Linda den Bol -
The effects of food security on the socio-economic development of women and children in Ghana. A case study of the Great Accra region
Inez Naaki Vanderpuye -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák