Specifika distanční výuky matematiky 1. stupně se zaměřením na mnohoúhelníky – Eliška BUCHTOVÁ
Eliška BUCHTOVÁ
Diplomová práce
Specifika distanční výuky matematiky 1. stupně se zaměřením na mnohoúhelníky
Distance-Learning Specifications Focused on Polygons in Mathematics of Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá distanční výukou matematiky na 1. stupni základní školy. Zaměřuje se na konstruktivistickou výuku matematiky podle Hejného metody v rovinné geometrii. V teoretické části práce se věnuje distančnímu vzdělávání, formám distančního vzdělávání, její organizaci a hodnocení. Také popisuje možnosti platforem a aplikací, které lze využít při distanční výuce. Dále se zabývá principy …víceAbstract:
The thesis deals with distance learning of mathematics in the primary school. It focuses in constructivist mathematics teaching according to the Hejny method in plane geometry. The theoretical part of the thesis deals with distance learning, forms of distance education, its organization and evaluation. It also describes the possibilities of platforms and applications that can be used in distance learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUCHTOVÁ, Eliška. Specifika distanční výuky matematiky 1. stupně se zaměřením na mnohoúhelníky. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Outdoorové aktivity v práci s daty s využitím Hejného metody pro předškolní vzdělávání
Martina KUBEC VJAČKOVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Využití prvků metody podle profesora Hejného v klasické matematice
Zuzana WÖLLNEROVÁ -
Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika
Veronika MACHKOVÁ -
Slovní hodnocení v předmětu matematika na 1. stupni ZŠ z pohledu rodičů a žáků
Dominika ČADKOVÁ -
Matematika v mezipředmětových vztazích na 1. stupni ZŠ
Marie DUŠKOVÁ -
Matematika jako cesta k myšlení a řešení problémů
Vendula TOMANOVÁ