Bc. Tereza Bendová

Bakalářská práce

Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou

The role of a teacher and a pupil in teaching of fractions by Hejny's method
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pozorováním rolí učitele a žáka v klasické výuce matematiky a výuce Hejného metody. Autorka práce se v teoretické části zabývá popisem základních pojmů, které jsou potřeba znát při učivu zlomků, dále konstruktivismem, historií a principy zkoumané metody. Dále popisuje přístup učitele a zlomky v 7. třídě na 2. stupni, které zahrnují hledání cest k řešení a popis, co by žáci …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the observation the roles of the teacher and the student in the classical teaching of mathematics and the teaching of the Hejny method. In the theoretical part, the author deals with the description basic concepts that need to be known in the curriculum of fractions, as well as constructivism, history and principles of the researched method. It also describes the approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání