Zátěžové a outdoorové aktivity jako prostředek pedagogické diagnostiky – Vladimír BREBTA
Vladimír BREBTA
Master's thesis
Zátěžové a outdoorové aktivity jako prostředek pedagogické diagnostiky
Experiential and Outdoor Activities as means of Pedagogical Assessment
Abstract:
Práce se zabývá problematikou outdoorových aktivit v rámci pedagogické diagnostiky. Pokouší se vymezit zážitkovou pedagogiku v systému pedagogických věd, objasnit používané pedagogické metody a představit nejčastěji využívané zážitkově pedagogické, outdoorové aktivity a jejich přínos pro pedagogickou diagnostiku.Abstract:
This paper deals with the issue of outdoor activities within the framework of pedagogical assessment. It tries to define education through experience in the system of pedagogical science, explain used pedagogical methods and introduce the most frequently used outdoor activities and their benefits to pedagogical assessment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 22. 4. 2008
- Supervisor: Mgr. Svoboda Zdeněk
- Reader: PhDr. Arnošt Smolík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BREBTA, Vladimír. \textit{Zátěžové a outdoorové aktivity jako prostředek pedagogické diagnostiky}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Available from: https://theses.cz/id/0p0w50/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Department of Pedagogy
Theses on a related topic
-
Využití přírodních aktivit outdoor trainingu pro hodnocení manažerských dovedností
Michaela Salašová -
Outdoor na středních školách ve městě Zlín
Kateřina Burešová -
Vliv osobnosti muzejního pedagoga na vývoj edukační činnosti ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Veronika Kulišťáková -
Kurzy v přírodě a jejich využití v kontextu výchovných úkolů základní školy
Martin Holomek -
Realizace školy v přírodě na 1. stupni základních škol
Kristýna Schottenbergerová -
Pobyt v přírodě ve vztahu k environmentální výchově v mateřské škole.
Michaela ŠŤASTNÁ -
Celoroční program environmentální výchovy v učební přírodní zahradě v mateřské škole
Kateřina FILINGEROVÁ -
Survival in Canadian Contemporary Fiction
Michaela Pravdová