Návrh efektivní strategie péče o zákazníka – Bc. Petra Pátiková
Bc. Petra Pátiková
Master's thesis
Návrh efektivní strategie péče o zákazníka
The proposal of effective customer care strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení efektivní strategie péče o zákazníka. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna aktuální spokojenost zákazníků a jejich požadavky. Konkurence je hodnocena pomocí mystery shopping. Na základě provedení těchto výzkumů jsou utvořeny návrhy a doporučení v oblasti péče o zákazníka. Tato doporučení by měla přispět k vyšší spokojenosti zákazníků na dané prodejně …moreAbstract:
This thesis is focused on the proposal of effective customer care strategy. The usage of questionnaire survey is helping to detect the actual customer satisfaction and their requirements. Competitors are evaluated pursuant mystery shopping. The proposals and recommendations in customer care are created through the implementation of these surveys. These recommendations should contribute to higher customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dw4oc/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: PhDr. David Michalík, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková