Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu – Rastislav Gablovič
Rastislav Gablovič
Bakalářská práce
Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu
Anotace:
Práce je zaměřena na internetové marketingové nástroje a jejich rozdělení. Zaměřuje se především na tři druhy, a to SEO, e-mail marketing a reklamu na sociálních sítích. Součástí práce je také pohled na aktuální vývoj jednotlivých internetových marketingových nástrojů a jejich trend pro nejbližší roky. Závěrečná část ukazuje využití jednotlivých internetových marketingových nástrojů při propagaci události …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on online marketing tools and their division. The main focus is on three types: SEO, e-mail marketing and advertising on social media. Part of the thesis also shows current development of individual online marketing tools and their trend for next years. Conclusion part shows using these online marketing tools as part of an advertising for a fantasy comic-con.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gablovič, Rastislav. Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Jan Žižka -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace
Renata Dvořáková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Natálie Jochimová -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Nástroje marketingové komunikace konkrétní e-shop prodejny
Daniel Dlouhý