Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín – Bc. Klára Koudelková
Bc. Klára Koudelková
Master's thesis
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Marketing Strategy of Funded Organization Dětská léčebna Křetín
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová …moreAbstract:
The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKOVÁ, Klára. \textit{Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0p7u2q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koudelková, Klára. Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu
Martina Stegurová -
Marketingová strategie Pink Tax
Agáta Repčíková -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Antonín Žirovnický -
Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012
Filip HIRŇÁK -
Obezita ženy a její vliv na plodnost ženy,těhotenství porod a vývoj plodu
Janina Matlochová -
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová