Bc. Klára Koudelková

Master's thesis

Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

Marketing Strategy of Funded Organization Dětská léčebna Křetín
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová …viac
Abstract:
The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koudelková, Klára. Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Health Services Management