Práce v tvůrčím týmu versus práce s reži séry solitéry – Tereza Venclová
Tereza Venclová
Diplomová práce
Práce v tvůrčím týmu versus práce s reži séry solitéry
Working in creative team versus working with directors solitaires.
Anotace:
V této diplomové práci se budu zabývat svou rolí scénografky v konkrétním tvůrčím týmu, jehož členy jsou: Jakub Vašíček ? režisér a autor, Tomáš Jarkovský ? dramaturg a autor, Tereza Venclová ? scénografka, Kamil Bělohlávek ? scénograf, Ondřej Müller ? hudební skladatel. Na jednotlivých příkladech realizací inscenací budu porovnávat způsob práce v týmu se spoluprací s režiséry, které v této práci nazývám …víceAbstract:
In this dissertation I am concerned with my role of a stage designer in a particular creative team, whose members are: Jakub Vašíček ? director and author, Tomáš Jarkovský ? dramaturgist and author, Tereza Venclová ? stage designer, Kamil Bělohlávek ? stage designer, Ondřej Müller ? composer. In individual examples of realizations of inscenations I compare the method of working in teams and working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7580
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2012
- Vedoucí: Petr MATÁSEK
- Oponent: Tomáš ŽIŽKA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Krysař, komparace divadelní inscenace E F. Buriana (1940) a rozhlasové inscenace v režii Josefa Henkeho (1964), případová studie
Eliška FERFECKÁ -
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Orfeus, Herkules a rap: Rap jako výrazový prostředek divadelní inscenace. Kognitivně teatrologická analýza
Johana Jurášová -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Režie divadelní inscenace Cyrano z Bergeracu ve volné adaptaci Martina Crimpa
Petr Smyczek -
Divadelní inscenace „Králova řeč“ v podání činoherního souboru Národního divadla Brno
Marie Koubová