Bc. Nikola Peterová

Bakalářská práce

Peer feedback in teaching and learning English

Peer feedback in teaching and learning English
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of peer feedback in teaching and learning English in educational institutions. In the theoretical part of this thesis, the issue of assessment will be covered in connection to the term of feedback and peer feedback. The advantages and disadvantages of peer feedback will be discussed in connection to second language acquisition. The practical part is based on …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tzv. peer feedback, tedy zpětnou vazbou poskytovanou spolužáky, ve výuce anglického jazyka na základní škole. V úvodu teoretické části je zkoumaná problematika zasazena do kontextu hodnocení ve vyučování, dále je definován pojem zpětná vazba, její různé typy a zdroje a hlavní důraz je kladen na zpětnou vazbu poskytovanou spolužáky. Výhody a rizika spojené …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Peterová, Nikola. Peer feedback in teaching and learning English. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice