Michal Čapek

Doctoral thesis

Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu

Marketing Management of Business Firms, Building Effective Collaborations Using the Concept of Category Management
Abstract:
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.
Abstract:
Dissertation presents theoretical approaches to category management including the definition of its 8-step process. The implementation of category management is shown on examples of the Coca-Cola company, which support functionality of suggested methodology and objectives from the beginning of this dissertation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2014
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Hana Ezrová, Vanda Lieskovská, Petr Rozmahel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43808

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Management