Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Bc. Kateřina Krásová
Bc. Kateřina Krásová
Master's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Selected Company in the Financial Services Sector
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je realizovaná podpora prodeje v rámci marketingové kampaně DIRECT Pojišťovny. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy uskutečněné podpory prodeje s ohledem na dosažení stanovených prodejních cílů v podobě nárůstu prodeje pojištění společnosti a zvýšení brand awareness značky. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem s podporou prodeje v oblasti finančních …moreAbstract:
The topic of my thesis is sales support provided as part of a Direct Insurance Company marketing campaign. The aim of the thesis was to analyze the effectiveness of such support with respect to achieving sales targets through an increase in the sale of company’s insurance policies and an increase in brand awareness. I have chosen this topic because of my personal experience with sales support in the …moreKeywords
Benefity call centrum cena cíle cílová skupina kampaň komunikace komunikační mix marketingová kampaň marketingový mix podpora prodeje pojišťovna pojištění pojišťovnictví prodej přes internet prodej po telefonu public relations reklama reklamní rozpočet služby strategie zákazník. Benefits call centre campaign communication communication mix customers/clients customers target group direct sale insurance insurance business insurer marketing and communication campaign marketing budget marketing mix price promotion sales support strategy services web sale targets.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aq7av/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁSOVÁ, Kateřina. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru finančních služeb}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0pkpur/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu