Bc. Veronika Macurová
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu prodejny smíšenka NIKO a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. V praktické části je popsán současný stav marketingového mixu smíšenky NIKO. Prodejna je také porovnána s konkurencí. Následně jsou rozebrány výsledky marketingového …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluate the current marketing mix of company smisenka NIKO and make propose for improvement. In the theoretical part are describe theoretical terms from marketing and marketing mix. In the practical part is describe current marketing mix. The company is compare with the competition. After that, there is a detail describe of marketing research. Basis of results of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/o0hdw/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova