Bc. Veronika Macurová

Bachelor's thesis

Marketingový mix ve vybrané prodejně

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu prodejny smíšenka NIKO a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. V praktické části je popsán současný stav marketingového mixu smíšenky NIKO. Prodejna je také porovnána s konkurencí. Následně jsou rozebrány výsledky marketingového …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluate the current marketing mix of company smisenka NIKO and make propose for improvement. In the theoretical part are describe theoretical terms from marketing and marketing mix. In the practical part is describe current marketing mix. The company is compare with the competition. After that, there is a detail describe of marketing research. Basis of results of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic