Zuzana Burdzová

Master's thesis

Analýza komunikačného mixu OD Kotva

Analýza komunikačného mixu OD Kotva
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza stávajícího komunikačního mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšení a zintenzivnění. Teoretická část poskytuje východiska pro popisné a meteologické kapitoly v praktické části. Ta začíná představením obchodního domu Kotva, popisem a analýzou dosavadních používaných nástrojů komunikačního mixu a nové image kampaně, která je předmětem vlastního dotazníkového šetření. Poslední …more
Abstract:
The goal of the Master's thesis is an analysis of actual communication mix in Kotva departing store and a proposal for its improvement. The theoretical part provides the basis for descriptive and methodological chapter at the practical part. It begins with introducing of department store Kotva, following with description and analysis of existing marketing tools used in the communication mix and a new …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza stávajúceho komunikačného mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšenie a zintenzívnenie. Teoretická časť poskytuje východiská pre popisné a metodologické kapitoly v praktickej časti. Tá začína predstavením obchodného domu Kotva, popisom a analýzou doterajších používaných nástrojov komunikačného mixu a novej image kampane, ktorá je predmetom vlastného dotazníkového šetrenia …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Júlia Bosáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31016

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management