Zuzana Burdzová
Master's thesis
Analýza komunikačného mixu OD Kotva
Analýza komunikačného mixu OD Kotva
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza stávajícího komunikačního mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšení a zintenzivnění. Teoretická část poskytuje východiska pro popisné a meteologické kapitoly v praktické části. Ta začíná představením obchodního domu Kotva, popisem a analýzou dosavadních používaných nástrojů komunikačního mixu a nové image kampaně, která je předmětem vlastního dotazníkového šetření. Poslední …moreAbstract:
The goal of the Master's thesis is an analysis of actual communication mix in Kotva departing store and a proposal for its improvement. The theoretical part provides the basis for descriptive and methodological chapter at the practical part. It begins with introducing of department store Kotva, following with description and analysis of existing marketing tools used in the communication mix and a new …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza stávajúceho komunikačného mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšenie a zintenzívnenie. Teoretická časť poskytuje východiská pre popisné a metodologické kapitoly v praktickej časti. Tá začína predstavením obchodného domu Kotva, popisom a analýzou doterajších používaných nástrojov komunikačného mixu a novej image kampane, ktorá je predmetom vlastného dotazníkového šetrenia …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31016
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Júlia Bosáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Nástroj pro snazší zabezpečení počítačů s OS Linux
Maroš Barabas -
Komunikační strategie hokejového klubu
Peter Bustin -
Komunikační strategie
Miriama Janyíková -
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Patrícia Dubovská -
Komunikační strategie projektu
Iveta Kľúčiková -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Návrh komunikační strategie velkoobchodu
Martina Delinčáková -
Návrh komunikační strategie galerie
Jana Pilchová