Bc. Kocichová Kocichová

Diplomová práce

Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.

Marketing strategy of Stáj Mustang s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba marketingové strategie společnosti Stáj MUSTANG s.r.o. k posílení její konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická rozprava je zaměřena na vymezení pojmů nezbytných k vytvoření nové marketingové strategie jako je proces analýzy, segmentace, targeting a positioning. Praktická část představuje vybraný podnikatelský subjekt a provádí situační analýzy jeho marketingového prostředí …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for the company Stáj MUSTANG s.r.o. to strengthen its competitiveness on the market. The theoretical discussion is focused on defining the concepts necessary to create a new marketing strategy such as process analysis, segmentation, targeting and positioning. The practical part introduces the selected business entity and performs a situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/f1rrt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma