Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o. – Bc. Kocichová Kocichová
Bc. Kocichová Kocichová
Master's thesis
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Marketing strategy of Stáj Mustang s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba marketingové strategie společnosti Stáj MUSTANG s.r.o. k posílení její konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická rozprava je zaměřena na vymezení pojmů nezbytných k vytvoření nové marketingové strategie jako je proces analýzy, segmentace, targeting a positioning. Praktická část představuje vybraný podnikatelský subjekt a provádí situační analýzy jeho marketingového prostředí …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for the company Stáj MUSTANG s.r.o. to strengthen its competitiveness on the market. The theoretical discussion is focused on defining the concepts necessary to create a new marketing strategy such as process analysis, segmentation, targeting and positioning. The practical part introduces the selected business entity and performs a situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/f1rrt/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCICHOVÁ, Kocichová. \textit{Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/0pxgyq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan