Využití copywritingu při prodeji na internetu – Bc. Jana SIMETOVÁ
Bc. Jana SIMETOVÁ
Diplomová práce
Využití copywritingu při prodeji na internetu
Using copywriting to sell on the Internet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá copywritingem jako nástrojem, který využívají e-shopy k prodeji na internetu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teorie pojednává nejprve o SEO copywritingu a analyzuje, co ovlivňuje zobrazení e-shopu ve vyhledávačích, poté krátce popisuje profil copywritera a v druhé kapitole rozebírá copywriting využitý na e-shopech. Charakterizuje, kde je třeba využít textaci …víceAbstract:
The master's thesis is focused on copywriting as a tool used by e-shops to sell on the Internet. The thesis is composed of theoretical and practical parts. The theory first discusses SEO copywriting and analyses what influences the display of an e-shop in search engines, then briefly describes the profile of a copywriter and in the second chapter discusses copywriting used on e-shops. It characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIMETOVÁ, Jana. Využití copywritingu při prodeji na internetu. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Návrh firmy na internetový prodej potravin a jejich distribuci
Libuše Franková -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Elektronický obchod: e-kniha, on-line prodej a nákup knižních titulů
Leona Šmardová -
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Lucie Kašparová -
Využití copywritingu při prodeji na internetu
Jana SIMETOVÁ -
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková