Farmářské trhy a lokální ekonomika – Bc. Sára Hloušková
Bc. Sára Hloušková
Diplomová práce
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Farm market and Local economy
Anotace:
Titulem této diplomové práce jsou „Farmářské trhy a lokální ekonomika“ a jejím předmětem je zaměření se na seznámení se se současným zastoupením farmářských trhů v České republice a jejich vnímáním mezi návštěvníky. Pro lepší porozumění problematice farmářských trhů, lokální ekonomice a dalším souvisejícím tématům je na začátku práce věnovaná kapitola teoretickému základu, druhá na momentálním příkladům …víceAbstract:
The title of this thesis is "Farmers' Markets and the Local Economy" and its subject is to focus on the current representation of farmers' markets in the Czech Republic and their perception among visitors. In order to better understand the issue of farmers' markets, local economy, and other related topics, a chapter is devoted to the theoretical background at the beginning of the thesis, and a second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/duiit/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Determinants of pro-environmental behavior among students
Lucie Kopecká -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Natálie Jankůjová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Michaela Vitnerová -
Lokální produkty a venkovský cestovní ruch na příkladě vybraného regionu
Katarína Tibenská -
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Petra ZEMANCOVÁ -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Why people buy food directly from farmers: Case study from Moldova
Dumitru-Claudiu Sănduță -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková