Bc. Sára Hloušková
Master's thesis
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Farm market and Local economy
Abstract:
Titulem této diplomové práce jsou „Farmářské trhy a lokální ekonomika“ a jejím předmětem je zaměření se na seznámení se se současným zastoupením farmářských trhů v České republice a jejich vnímáním mezi návštěvníky. Pro lepší porozumění problematice farmářských trhů, lokální ekonomice a dalším souvisejícím tématům je na začátku práce věnovaná kapitola teoretickému základu, druhá na momentálním příkladům …moreAbstract:
The title of this thesis is "Farmers' Markets and the Local Economy" and its subject is to focus on the current representation of farmers' markets in the Czech Republic and their perception among visitors. In order to better understand the issue of farmers' markets, local economy, and other related topics, a chapter is devoted to the theoretical background at the beginning of the thesis, and a second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/duiit/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2022
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Tourism
Theses on a related topic
-
Determinants of pro-environmental behavior among students
Lucie Kopecká -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Natálie Jankůjová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Michaela Vitnerová -
Lokální produkty a venkovský cestovní ruch na příkladě vybraného regionu
Katarína Tibenská -
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Petra ZEMANCOVÁ -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Why people buy food directly from farmers: Case study from Moldova
Dumitru-Claudiu Sănduță -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková