Bc. Martin Vidimský

Bakalářská práce

Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank

Basic term sof marketing, apllication in UniCredit Bank
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce s názvem „Základní pojmy marketingu, užití marketingu v UniCredit Bank“ bylo zpracovat teoretické poznatky o marketingu, následně analyzovat využití marketingu v prostředí UniCredit Bank, a.s. a navrhnout, jak by banka mohla vylepšit svůj přístup ke klientům. Práci jsem koncipoval do několika samostatných částí. První je věnována teoretickým východiskům marketingu …více
Abstract:
The principal aim of my thesis „The basic terms of marketing, using of marketing in the bank“ was to compile knowledge about marketing, following with the analysis of using marketing in UniCredit Bank, a.s. and suggestions how to improve relationship between bank and its clients. My thesis is dividend into several separated parts. The first one is the theory of marketing, primarily it´s definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Alena Kapplová
  • Oponent: Ing. Evžen Sýkora, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS