Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank – Bc. Martin Vidimský
Bc. Martin Vidimský
Bachelor's thesis
Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank
Basic term sof marketing, apllication in UniCredit Bank
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce s názvem „Základní pojmy marketingu, užití marketingu v UniCredit Bank“ bylo zpracovat teoretické poznatky o marketingu, následně analyzovat využití marketingu v prostředí UniCredit Bank, a.s. a navrhnout, jak by banka mohla vylepšit svůj přístup ke klientům. Práci jsem koncipoval do několika samostatných částí. První je věnována teoretickým východiskům marketingu …moreAbstract:
The principal aim of my thesis „The basic terms of marketing, using of marketing in the bank“ was to compile knowledge about marketing, following with the analysis of using marketing in UniCredit Bank, a.s. and suggestions how to improve relationship between bank and its clients. My thesis is dividend into several separated parts. The first one is the theory of marketing, primarily it´s definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tx1tm/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Alena Kapplová
- Reader: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIDIMSKÝ, Martin. \textit{Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/0qasc9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Využití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství
David GARDÁŠ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tomáš Taran