Bc. Martin Vidimský

Bachelor's thesis

Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank

Basic term sof marketing, apllication in UniCredit Bank
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce s názvem „Základní pojmy marketingu, užití marketingu v UniCredit Bank“ bylo zpracovat teoretické poznatky o marketingu, následně analyzovat využití marketingu v prostředí UniCredit Bank, a.s. a navrhnout, jak by banka mohla vylepšit svůj přístup ke klientům. Práci jsem koncipoval do několika samostatných částí. První je věnována teoretickým východiskům marketingu …more
Abstract:
The principal aim of my thesis „The basic terms of marketing, using of marketing in the bank“ was to compile knowledge about marketing, following with the analysis of using marketing in UniCredit Bank, a.s. and suggestions how to improve relationship between bank and its clients. My thesis is dividend into several separated parts. The first one is the theory of marketing, primarily it´s definition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Alena Kapplová
  • Reader: Ing. Evžen Sýkora, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS