Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank – Bc. Martin Vidimský
Bc. Martin Vidimský
Bakalářská práce
Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank
Basic term sof marketing, apllication in UniCredit Bank
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce s názvem „Základní pojmy marketingu, užití marketingu v UniCredit Bank“ bylo zpracovat teoretické poznatky o marketingu, následně analyzovat využití marketingu v prostředí UniCredit Bank, a.s. a navrhnout, jak by banka mohla vylepšit svůj přístup ke klientům. Práci jsem koncipoval do několika samostatných částí. První je věnována teoretickým východiskům marketingu …víceAbstract:
The principal aim of my thesis „The basic terms of marketing, using of marketing in the bank“ was to compile knowledge about marketing, following with the analysis of using marketing in UniCredit Bank, a.s. and suggestions how to improve relationship between bank and its clients. My thesis is dividend into several separated parts. The first one is the theory of marketing, primarily it´s definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tx1tm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Alena Kapplová
- Oponent: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Využití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství
David GARDÁŠ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tomáš Taran