Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače – Lukáš BUREŠ
Lukáš BUREŠ
Bachelor's thesis
Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače
Augmented reality in OpenGL using a visual sensor
Anotácia:
Práce se zabývá technologií rozšířené reality. Obsahuje matematický popis kalibrace virtuální scény ze známého kalibračního vzoru. Popisuje postup implementace v programovacím jazyce C++ s využitím knihoven OpenGL a OpenCV. V závěru prezentuje získané výsledky a navrhuje další možný postup pro optimalizaci.Abstract:
The thesis deals with the technology of augmented reality. It contains a mathe- matical description of the calibration of a virtual scene from a known calib- ration pattern. It describes how to implement the algorithm in C++ using OpenGL and OpenCV. In conclusion, it presents the obtained results and suggests another possible procedure for the optimization.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Marek Hrúz
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUREŠ, Lukáš. Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / odbor:
Applied Sciences and Computer Engineering / Cybernetics and Control Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Geovizualizace založené na integraci 3D fyzických modelů terénu a rozšířené reality
Richard LÁZNA -
Využití rozšířené reality pro vizualizaci 3D medicínských obrazových dat
Lukáš Hojdysz -
3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě
David Procházka -
Mobilní aplikace pro zobrazení 3D Tiles formátu v rozšířené realitě
Evgeniia Volkova -
Mobilní aplikace pro vizualizaci 3D objektů pomocí rozšířené reality
Vojtěch Maiwald -
3D Object Pose Estimation from RGB-D Data
Petr Martínek -
Prosodická analýza textu (1C, 2C, 3C, 4C, 5C, 6C, 7C, 8C)
Karolína VOLOŠINOVÁ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková