Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem – Lada ANTALOVÁ
Lada ANTALOVÁ
Diplomová práce
Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem
Marketing contributory organizations The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem
Anotace:
Diplomová práce přibližuje problematiku služeb, strategického marketingu a marketingu knihoven. Analyzuje marketingovou strategii Severočeské vědecké knihovny v Ústí nad Labem, která je krajskou knihovnou Ústeckého kraje, a marketingové nástroje, která knihovna používá. Cílem je navrhnout inovace marketingu pro zkvalitnění služeb knihovny spolu s možnými podněty pro zavedení nových služeb nebo zefektivnění …víceAbstract:
Dissertation describes issues of services, strategic marketing and marketing of the libraries. It analyses marketing strategy of The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem, the regional library for Ustecky region, and marketing tools, that are used in this library. The goal is to propose an innovation of the marketing for improvement of librarian services together with possible impulses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANTALOVÁ, Lada. \textit{Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ql4um/.
Jak správně citovat práci
ANTALOVÁ, Lada. Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění koncepce “řízení zákaznických zkušeností” ve strategickém marketingu
David Havíř -
Uplatnění koncepce “řízení zákaznických zkušeností” ve strategickém marketingu
David Havíř -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Daniela Koželuhová -
Marketing vysokoškolské knihovny na příkladu Centra knihovnických služeb VŠFS
Markéta Krsková -
Marketingová komunikace městské knihovny
Aneta Liberdová -
Návrh marketingového mixu knihovny
Nikola Sigmundová