Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině. – Bc. Radoslav Vejchoda
Bc. Radoslav Vejchoda
Bakalářská práce
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Financial literacy and its level as a marketing tool in the selected group.
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat problematikou finanční gramotnosti ve vybrané skupině. V současné době je finanční gramotnost v České republice ve srovnání se světem průměrná. Je tedy potřebné adresně, u vybrané skupiny, prohlubovat znalosti, které se týkají financí. Otázka financí se týká každého, bez rozdílu profese či výše příjmu. Finanční gramotnosti je důležité se věnovat, protože její úroveň …víceAbstract:
The bachelor thesis will do research of the financial literacy in the selected group. Nowadays, the Czech Republic is in the comparison with the rest of the world level of the financial literacy on the average. In that case it is necessary to deepen the knowledge about finance in the selected group. The financial problematics affects everybody regardless profession or the amount of income. It is important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nyuio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Zuzana Chlumská
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Finanční gramotnost studentů posledního ročníku obchodních akademií
Radka Popelková -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova