Marketing hudby - specifika, nástroje, trendy – Martin Palounek
Martin Palounek
Bachelor's thesis
Marketing hudby - specifika, nástroje, trendy
Music Marketing - Specifics, Tools, Trends
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem hudby a jeho vlivem na současný hudební průmysl. Popisuje příčiny a průběh změn, které se v posledních letech v hudebním průmyslu udály, a snaží se zachytit současnou situaci a podle aktuálních informací také odhadnout pravděpodobný vývoj v nejbližší budoucnosti. Na základě dostupné literatury jsou v teoretické části shrnuty základní nástroje, specifika a trendy v hudebním …moreAbstract:
This thesis is focused on music marketing and its current influence on the music industry. It describes the recent evolution of the industry and tries to capture the current status quo in the field. It also tries to estimate the industry's probable development in the nearest future. The theoretical part summarizes basic tools, specifics and trends of the music marketing, with emphasis on independent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67524
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Daniela Kolouchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Digitální distribuce hudby
Daniel Matoušek -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek