Efektivita kognitivní stimulace paměti a pozornosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu pomáhajících profesí – Petra HRBÁČKOVÁ, DiS.
Petra HRBÁČKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Efektivita kognitivní stimulace paměti a pozornosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu pomáhajících profesí
Efficiency of cognitive stimulation of memory and attention in pupils with SEN from the point of view of assisting professions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou stimulace kognitivních funkcí, zejména pozornosti a paměti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je zpracována do jednotlivých kapitol, ve kterých jsou definovány související pojmy. Zejména se jedná o základní pojmy - paměť a pozornost a možnosti jejich ucelené rehabilitace. Dále se práce také zabývá žáky se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the issue of stimulation of cognitive functions, especially attention and memory skills of pupils with special educational needs. The theoretical part is divided into individual chapters, in which related terms are defined. In particular, these are the fundamental definitions - memory and attention, and possibilities of their comprehensive rehabilitation. The thesis also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michal Vostrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBÁČKOVÁ, Petra. \textit{Efektivita kognitivní stimulace paměti a pozornosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu pomáhajících profesí}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0r1wdu/.
Jak správně citovat práci
HRBÁČKOVÁ, Petra. Efektivita kognitivní stimulace paměti a pozornosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu pomáhajících profesí. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Pomáhající profese a stres na pracovišti
Veronika KUŤKOVÁ