Sociální čtení u dětí předškolního věku s mentální retardací – Dana HAJDUŠKOVÁ
Dana HAJDUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální čtení u dětí předškolního věku s mentální retardací
Social reading in preschool children with mental retardation
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku alternativní a augmentativní komunikace u dětí s mentální retardací, speciálně na oblast sociálního čtení. V teoretické části je definičně vymezen pojem mentální retardace, popsána její etiologie, epidemiologie a symptomatologie. Pozornost je věnována rozdělení alternativních a augmentativních systémů komunikace, významu a využití sociálního čtení u dětí s mentálním …víceAbstract:
The work is focused on alternative and augmentative communication in children with mental retardation, especially to the social reading. There is defined the mental retardation term in the theoretical part, described its etiology, epidemiology and symptomatology. Attention is paid to the distribution of alternative and augmentative communication systems, and the importance of the social reading of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJDUŠKOVÁ, Dana. Sociální čtení u dětí předškolního věku s mentální retardací. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Problematika komunikace u pacientů s mentální retardací
Monika SLABOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva