Vliv masové komunikace na životní styl žen – Bc. Olga Jarošová
Bc. Olga Jarošová
Diplomová práce
Vliv masové komunikace na životní styl žen
Influence of mass communication on the lifestyle of women
Anotace:
Jako téma své diplomové práce jsem si zvolila vliv masové komunikace na životní styl žen. Masová komunikace uskutečňující se prostřednictvím masových médií je charakteristická pro soudobou společnost. Cílem mé práce je ukázat jak masová média, marketingová komunikace a reklama ovlivňují interpretaci životního stylu žen. V teoretické části se zabývám pojmy, které je nezbytné znát pro úvod do problematiky …víceAbstract:
I selected the influence of mass communication on the lifestyle of women as the topic of my thesis. Mass communication by means of mass media is characteristic for our present society. The goal of my work is to show how mass media, marketing communication and advertising influence interpretation the lifestyle of women. In the theoretical part of my thesis I deal with basic concepts, which are necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mbpw7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Masová komunikace a její psychologický charakter
Denisa Musilová -
Média a masová komunikace
Tereza Tichá -
Komunikace pro rozvoj: Masová média v projektech rozvojové spolupráce českých neziskových organizací
Martina Tlachová -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Masová komunikace a její psychologický charakter
Denisa Musilová -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy