Profesní stres a jeho porovnání u učitelů předmětů všeobecných a odborných – Ing. Martina Kosťuková
Ing. Martina Kosťuková
absolventská práce studenta CŽV
Profesní stres a jeho porovnání u učitelů předmětů všeobecných a odborných
Occupational stress and its comparison in teachers of general and vocational subjects
Anotácia:
Závěrečná práce se zabývá identifikací rozdílů v prožívání stresu u učitelů všeobecných a odborných předmětů. V teoretické části práci je vymezen pojem stres, jsou popsány jeho projevy, dopady, a je navrženo několik možností, jak stresu předcházet. Část práce je věnována vymezení specifik profese pedagoga a stresu vyplývajícího z tohoto povolání. Z praktické části práce vyplynulo, že existují rozdíly …viacAbstract:
This diploma work aims to identify the differences in work stress experience between specialized pedagogues and pedagogues teaching general subjects. In the theoretical part of this work, the term "stress" it self is defined along with its symptoms, consequences and possible ways of its avoidance. The next chapter of this work discusses the specifics of the pedagogue job and sheds a light on the types …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Mgr. Lucie Foltová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSŤUKOVÁ, Martina. \textit{Profesní stres a jeho porovnání u učitelů předmětů všeobecných a odborných}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0rt1ob/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Educational sciences study / Teaching Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Problematika komunikace sociálního pracovníka s rodinou postiženou sociálně patologickými jevy
Tereza HÁJKOVÁ -
Efektivní komunikace pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách
Martina Veselská -
Role symbolické online komunikace adolescentů v praxi sociálního pedagoga
Kamila Blažková -
Komunikace mezi pedagogem a dítětem se zdravotním postižením
Veronika TKÁČOVÁ -
Komunikace přirozenými gesty u dětí raného věku z pohledu speciálního pedagoga
Kristýna VOKULIČOVÁ -
Neverbální komunikace v práci pedagoga základní školy
Pavlína ČERNOCHOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga
Veronika WOZNICOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva