Laura Beneková

Bakalářská práce

Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie

Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie
Anotace:
Cílem práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii iniciativě Obleč sa doma, která sdružuje a zastřešuje slovenské lokální výrobce v textilním, obuvnickém a kožedělném průmyslu. Výstupy práce jí umožní realizovat své poslání – přiblížit lidem lokální produkci, získat podporu od příslušných ministerstev a poskytnout členům výhody ze vzájemné spolupráce. Bakalářská práce se nejprve zaměřuje na …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to create a suitable marketing strategy for the initiative Obleč sa doma which conjugates and represents Slovak local producers in the textile, apparel, footwear and leather goods industry. Outcomes of this thesis will allow Obleč sa doma to execute its purpose – to bring Slovak local production closer to people, to obtain support from several ministries and to …více
Abstract:
Cieľom práce je navrhnúť vhodnú marketingovú stratégiu iniciatíve Obleč sa doma, ktorá združuje a zastrešuje slovenských lokálnych výrobcov v textilnom, obuvníckom a kožiarskom priemysle. Výstupy práce jej umožnia realizovať svoje poslanie - priblížiť ľuďom lokálnu produkciu, získať podporu od príslušných ministerstiev a poskytnúť členom výhody zo vzájomnej spolupráce. Bakalárska práca sa najskôr zameriava …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Dana Hlavačková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86718

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management