Vývoj osobního terapeutického přístupu u předních českých psychoterapeutů – Bc. Lucie Kučerová
Bc. Lucie Kučerová
Diplomová práce
Vývoj osobního terapeutického přístupu u předních českých psychoterapeutů
The Development of Personal Therapeutic Approach among Eminent Czech Psychotherapists
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat utváření osobního terapeutického přístupu u předních českých terapeutů formou kvalitativního výzkumu. V úvodních kapitolách jsou představeny teorie vztahující se k procesu profesního vývoje terapeuta, tematice mistrovských terapeutů a stručně je popsána také historie psychoterapie v československém prostředí. Výzkumný soubor je tvořen devíti eminentními terapeuty různé …víceAbstract:
This thesis analyses the emergence of a personal therapeutic approach among prominent Czech therapists. The introductory chapters review existing theories of therapists' professional development, the topic of 'master' therapists, and briefly discuss the history of Czechoslovak psychotherapy. My research draws on semi-structured interviews with nine prominent therapists with different theoretical grounding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z1jed/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: doc. MUDr. Jan Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Kostínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Model vývoje psychoterapeutů směrem k integraci v psychoterapii: Utváření osobního terapeutického přístupu
Ester Danelová -
Učitel - jeho profesní vývoj a sociální vztahy ve škole
Josef Lukas -
Vývoj závazku k celoživotní abstinenci u pacientů během režimové odvykací léčby závislosti na alkoholu – analýza metodou zakotvené teorie
Klára Čapková