Ing. Václav Váňa

Bakalářská práce

Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky

Anotace:
Cílem této práce je, jak vyplývá z jejího názvu, podat ucelený přehled o tom, jak by banka měla vést svou marketingovou politiku a jak využít odvětví public relations ke svému prospěchu. První kapitola je věnována funkcím, které by banka měla vykonávat, aby z nich byla schopna získat informace, potřebné k jejímu řízení a zmiňuji se zde i o typech lidí, kteří jsou ve vedení organizace. Následující kapitola …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS